loading...
Carino PC
Carino بازدید : 481 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی محبوب و بی نظیر به سیاه چال انداختن شکارچی محصولی از کمپانی Game loft برای اندروید می باشد که که به دلیل روبرو شدن با موفقیت های بسیار در نسخه های قبلی هم اکنون نسخه ی ۵ آن عرضه کرده است تا تجربه ی بهترین بازی حماسی و RPG را در دیوایس شما به ارمغان بیاورد! قضیه بازی فوق از این قرار است که شیاطین که میلیون ها سال است اثری از آن ها نبوده است، اکنون آمده اند و شما باید با نابود کردن آن ها به کمک مهارت های فوق العاده به پادشاهی خود برسید و با هزاران دشمن مختلف رو به رو شوید و یک به یک آنها را از بین ببرید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Dungeon Hunter 5 v1.0.1d بازی اکشن Dungeon Hunter 5 v1.0.1d مخصوص اندروید

 

password بازی اکشن Dungeon Hunter 5 v1.0.1d مخصوص اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی اکشن Dungeon Hunter 5 v1.0.1d مخصوص اندروید لینک دانلود نسخه نصبی – ۳۲ مگابایت | لینک کمکی
download بازی اکشن Dungeon Hunter 5 v1.0.1d مخصوص اندروید لینک دانلود دیتا – ۷۵۱ مگابایت | لینک کمکی

Carino بازدید : 503 چهارشنبه 19 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی Tinykeep روایت گر یک زندانی نا امید می باشد که در یکی از عمیق ترین نقاط یک سیاه چاله فراموش شده رها شده است ولی ناگهان از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که به طور معجزه آسایی رهایی پیدا کرده است. کسانی که او را نجات داده اند را نمی توان هیچ جایی پیدا کرد، ولی درهای سلول شکسته و خرد شده اند و طعم شیرین آزادی را به این زندانی بخشیده اند. تنها چیزی که از آن ها به جا مانده، یک فانوس سوسو کنان و یک نامه ی عجیب است و شما باید تلاش کنید که خود را از این زندان، یعنی TinyKepp رهایی ببخشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

TinyKeep v2.2 بازی فرار از سیاه چال TinyKeep v2.2 مخصوص اندروید


password بازی فرار از سیاه چال TinyKeep v2.2 مخصوص اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی فرار از سیاه چال TinyKeep v2.2 مخصوص اندروید لینک دانلود نسخه نصبی – ۱۷ مگابایت | لینک کمکی
download بازی فرار از سیاه چال TinyKeep v2.2 مخصوص اندروید لینک دانلود دیتا – ۱۸۳ مگابایت | لینک کمکی

Carino بازدید : 329 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

Krish

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Krrish 3: The Game شما باید به عنوان یک نینجا عمل کرده و دشمنان خود را از بین ببرید . از بین شخصیت های موجود در بازی یک نفر را انتخاب نموده و سپس با سایر بازیکنان در سراسر جهان رقابت کنید . با استفاده از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد می توانید مخالفان خود را به دام بیاندازید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام دادن حرکات پارکور و فوق طبیعی نیز اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی بوده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند .

Carino بازدید : 337 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

go locker 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

نرم افزار GO Locker با بیش از  ۲۴۰,۰۰۰ بار دانلود به یکی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . با استفاده از این برنامه این امکان را خواهید داشت تا لاک اسکرین های متعددی را بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار دهید . برای اجرا تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی نصب نموده و سپس آن ها را انتخاب کنید . همچنین لازم به ذکر است که برای دسترسی به صفحه قفل های بیشتر می توانید به اینترنت متصل شده و آن ها را به صورت مستقیم از خود برنامه دریافت کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

Carino بازدید : 300 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

Cloud-Ablum 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بیش از ۵،۰۰۰،۰۰۰ نفر در سراسر جهان از نرم افزار Cloud Ablum استفاده می کنند ! با استفاده از این برنامه می توانید یک آلبوم شخصی از عکس های خود ایجاد کرده و آن ها را ذخیره کنید . از این پس در هر کجا که هستید عکس های خود را تماشا کنید ! پس از انتخاب تصاویر آن ها را بدون فشرده سازی آپلود کرده و سپس آن ها را مرور کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان بارگذاری عکس ، پشتیبان گیری خودکار ، جستجو در تصاویر و نمایش هوشمندانه عکس اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

پشتیبان گیری خودکار از عکس ها

آپلود عکس ها بدون فشرده سازی

نمایش هوشمندانه عکس

مرور آفلاین تصاویر

Carino بازدید : 354 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (1)

Infinite Sky v1.0.8 1 جنگ های هوایی با Infinite Sky v1.0.8

Infinite Sky یک بازی زیبا است که درآن می توانید از بین ۴ هواپیمای موجود، یکی را را برای پرواز انتخاب کنید. بدین ترتیب به نبردهای سه بعدی که سختی آن ها همواره در حال بیشتر شدن است بپیوندید. تلاش کنید سکه ها را گردآوری کرده و ماموریت ها را کامل کنید. در این صورت این توانایی را خواهید داشت که هواپیمای خود را بهبود بخشیده و رتبه خویش را نیز در رتبه بندی جهانی به جایگاه های بالاتری برسانید. اگر توانایی مواجه با چالش ها را در آسمان بی کران دارید، این بازی برای شما می تواند انتخاب خوبی باشد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید

Carino بازدید : 649 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (1)

UNO™  Friends v1.0.1 1 کارت بازی حرفه ای با UNO™ & Friends v1.0.1

UNO™ & Friends یکی از محبوب ترین بازی های کارتی در دنیا است. می توانید این بازی جذاب را با دوستان تان، خانواده و یا میلیون ها طرفدار دیگر از سراسر دنیا انجام دهید و از آن لذت ببرید. این بازی یک بازی آنلاین است. بنابراین با کسب یک امتیاز خوب می توانید در رنکینگ جهانی رتبه های بالا را بدست آورید. روش کار با بازی بسیار راحت است. از طرفی می توانید بازی هایی را ایجاد کنید و دوستان تان را برای آن دعوت نمایید. در صورت رقابت در مسابقات هفتگی می توانید به جوایزی دست یابید. امکان تنظیم کردن طرح، زمینه و افکت ها نیز میسر است.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید!

Carino بازدید : 357 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

Granny Smith v1.3.2 05 تعقیب به روش مادر بزرگ با Granny Smith v1.3.2

در بازی  Granny Smith دزد سیب ها را دستگیر کنید. در این بازی شما باید به مادر بزرگ کمک کنید تا دزدی که سیب های او را به سرقت برده است دستگیر کنید. داستان بازی به این صورت است که دزدی به باغ مادر بزرگ آمده وسیب هایش را دزدیده است و مادر بزرگ از این بابت بسیار خشمگین و ناراحت شده پس اسکیت هایش را آماده کرده تا دزد را دستگیر کند! حال شما باید در یک تعقیب و گریز جالب از شهرها، باغ ها و انبار ها عبور کنید و دزد را دستگیر کنید. بازی دارای گیم پلی روان و صحنه های جالب است که می تواند شما را ساعت سرگرم خود کند.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    وب سایت ما را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 152
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 93
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,444
  • بازدید ماه : 3,320
  • بازدید سال : 25,675
  • بازدید کلی : 151,964
  • کدهای اختصاصی